Наукова періодика України | Економіка і менеджмент культури | ||
Слива О. Б. Телемаркетинг: шляхи реалізації / О. Б. Слива // Економіка і менеджмент культури . - 2013. - № 1. - С. 96-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ekmk_2013_1_22 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Слива О. Б. Телемаркетинг: шляхи реалізації / О. Б. Слива // Економіка і менеджмент культури . - 2013. - № 1. - С. 96-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ekmk_2013_1_22. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |