Наукова періодика України | Економічний журнал Одеського політехнічного університету | ||
Романюк С. А. Брендинг як інструмент управління конкурентоспроможністю національної економіки / С. А. Романюк, Г. Я. Студінська // Економічний журнал Одеського політехнічного університету. - 2017. - № 2. - С. 47-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ejopu_2017_2_10 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Романюк С. А. Брендинг як інструмент управління конкурентоспроможністю національної економіки / С. А. Романюк, Г. Я. Студінська // Економічний журнал Одеського політехнічного університету. - 2017. - № 2. - С. 47-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ejopu_2017_2_10.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |