Наукова періодика України Економічний журнал Одеського політехнічного університету


Романюк С. А. 
Брендинг як інструмент управління конкурентоспроможністю національної економіки / С. А. Романюк, Г. Я. Студінська // Економічний журнал Одеського політехнічного університету. - 2017. - № 2. - С. 47-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ejopu_2017_2_10
  Повний текст PDF - 454.763 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Романюк С.
  • Студінська Г.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Романюк С. А. Брендинг як інструмент управління конкурентоспроможністю національної економіки / С. А. Романюк, Г. Я. Студінська // Економічний журнал Одеського політехнічного університету. - 2017. - № 2. - С. 47-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ejopu_2017_2_10.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Романюк Сергій Андрійович (економічні науки)
  • Студінська Галина Яківна (1964–) (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського