Наукова періодика України Економіка і організація управління


Хмелинська К. В. 
Розробка механізму управління маркетинговою діяльністю з використанням інформаційних технологій / К. В. Хмелинська, Т. В. Янчук // Економіка і організація управління. - 2018. - Вип. 4. - С. 122-129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eiou_2018_4_14
  Повний текст PDF - 502.303 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Хмелинська К.
  • Янчук Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Хмелинська К. В. Розробка механізму управління маркетинговою діяльністю з використанням інформаційних технологій / К. В. Хмелинська, Т. В. Янчук // Економіка і організація управління. - 2018. - Вип. 4. - С. 122-129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eiou_2018_4_14.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Янчук Тетяна Василівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського