Наукова періодика України | Економіка і організація управління | ||
Хмелинська К. В. Розробка механізму управління маркетинговою діяльністю з використанням інформаційних технологій / К. В. Хмелинська, Т. В. Янчук // Економіка і організація управління. - 2018. - Вип. 4. - С. 122-129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eiou_2018_4_14 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Хмелинська К. В. Розробка механізму управління маркетинговою діяльністю з використанням інформаційних технологій / К. В. Хмелинська, Т. В. Янчук // Економіка і організація управління. - 2018. - Вип. 4. - С. 122-129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eiou_2018_4_14.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |