Наукова періодика України | Економіка і організація управління | ||
Горбашевська М. О. Теоретичні аспекти формування конкурентоспроможного бренду туристичної фірми / М. О. Горбашевська // Економіка і організація управління. - 2018. - Вип. 2. - С. 22-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eiou_2018_2_5 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Горбашевська М. О. Теоретичні аспекти формування конкурентоспроможного бренду туристичної фірми / М. О. Горбашевська // Економіка і організація управління. - 2018. - Вип. 2. - С. 22-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eiou_2018_2_5.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |