Наукова періодика України Економіка і організація управління


Горбашевська М. О. 
Теоретичні аспекти формування конкурентоспроможного бренду туристичної фірми / М. О. Горбашевська // Економіка і організація управління. - 2018. - Вип. 2. - С. 22-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eiou_2018_2_5
  Повний текст PDF - 187.129 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Горбашевська М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Горбашевська М. О. Теоретичні аспекти формування конкурентоспроможного бренду туристичної фірми / М. О. Горбашевська // Економіка і організація управління. - 2018. - Вип. 2. - С. 22-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eiou_2018_2_5.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Горбашевська Марина Олексіївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського