Наукова періодика України Економіка і організація управління


Криворучко О. В. 
Тенденції розвитку методів рекламної діяльності в системі маркетингових комунікацій на авіаційних підприємствах / О. В. Криворучко // Економіка і організація управління. - 2014. - Вип. 3-4. - С. 146-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eiou_2014_3-4_23
  Повний текст PDF - 1.015 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Криворучко О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Криворучко О. В. Тенденції розвитку методів рекламної діяльності в системі маркетингових комунікацій на авіаційних підприємствах / О. В. Криворучко // Економіка і організація управління. - 2014. - Вип. 3-4. - С. 146-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eiou_2014_3-4_23.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Криворучко Олександр Вікторович (економічні науки)
  • Криворучко Ольга Вікторівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського