Наукова періодика України | Економіка і організація управління | ||
Криворучко О. В. Тенденції розвитку методів рекламної діяльності в системі маркетингових комунікацій на авіаційних підприємствах / О. В. Криворучко // Економіка і організація управління. - 2014. - Вип. 3-4. - С. 146-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eiou_2014_3-4_23 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Криворучко О. В. Тенденції розвитку методів рекламної діяльності в системі маркетингових комунікацій на авіаційних підприємствах / О. В. Криворучко // Економіка і організація управління. - 2014. - Вип. 3-4. - С. 146-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eiou_2014_3-4_23.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |