Наукова періодика України Економіка і організація управління


Транченко Л. В. 
Вплив інформаційних технологій на маркетинг у сфері туризму / Л. В. Транченко. // Економіка і організація управління. - 2014. - Вип. 1-2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eiou_2014_1-2_43
  Повний текст PDF - 1.095 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Транченко Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Транченко Л. В. Вплив інформаційних технологій на маркетинг у сфері туризму / Л. В. Транченко. // Економіка і організація управління. - 2014. - Вип. 1-2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eiou_2014_1-2_43.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Транченко Людмила Володимирівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського