Наукова періодика України Економіка і організація управління


Коваленко О. В. 
Реалізація основних принципів комплексної маркетингової стратегії ринкового впровадження авіаційних інновацій / О. В. Коваленко // Економіка і організація управління. - 2014. - Вип. 1-2. - С. 124-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eiou_2014_1-2_20
  Повний текст PDF - 969.048 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Коваленко О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Коваленко О. В. Реалізація основних принципів комплексної маркетингової стратегії ринкового впровадження авіаційних інновацій / О. В. Коваленко // Економіка і організація управління. - 2014. - Вип. 1-2. - С. 124-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eiou_2014_1-2_20.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Коваленко Олена Валеріївна (економічні науки)
  • Коваленко Ольга Василівна (економічні науки)
  • Коваленко Ольга Володимирівна (економічні науки)
  • Коваленко Олена Володимирівна (економічні науки)
  • Коваленко Олександра Вікторівна (економічні науки)
  • Коваленко Олеся Володимирівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського