Наукова періодика України Економіка, фінанси, менеджмент: актуальні питання науки і практики


Трапаідзе С. М. 
Теоретичні підходи щодо формування маркетингових конкурентних стратегій підприємництва / С. М. Трапаідзе // Економіка. Фінанси. Менеджмент: актуальні питання науки і практики. - 2016. - № 10. - С. 146-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efmapnp_2016_10_15
  Повний текст PDF - 679.548 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Трапаідзе С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Трапаідзе С. М. Теоретичні підходи щодо формування маркетингових конкурентних стратегій підприємництва / С. М. Трапаідзе // Економіка. Фінанси. Менеджмент: актуальні питання науки і практики. - 2016. - № 10. - С. 146-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efmapnp_2016_10_15.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського