![]() | Наукова періодика України | ![]() | Ефективна економіка |
Овдіюк О. М. Теорія та методологія формування маркетингу послуг у діяльності підприємств / О. М. Овдіюк, Т. В. Швець. // Ефективна економіка. - 2023. - № 11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2023_11_36 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Овдіюк О. М. Теорія та методологія формування маркетингу послуг у діяльності підприємств / О. М. Овдіюк, Т. В. Швець. // Ефективна економіка. - 2023. - № 11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2023_11_36.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![]() |
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |