Наукова періодика України Ефективна економіка


Овдіюк О. М. 
Теорія та методологія формування маркетингу послуг у діяльності підприємств / О. М. Овдіюк, Т. В. Швець. // Ефективна економіка. - 2023. - № 11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2023_11_36
  Повний текст PDF - 372.184 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Овдіюк О.
  • Швець Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Овдіюк О. М. Теорія та методологія формування маркетингу послуг у діяльності підприємств / О. М. Овдіюк, Т. В. Швець. // Ефективна економіка. - 2023. - № 11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2023_11_36.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Овдіюк Олена Миколаївна (економічні науки)
  • Швець Тетяна Василівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського