Наукова періодика України | Ефективна економіка | ||
Денисенко М. П. Брендинг як чинник підвищення ефективності діяльності підприємства / М. П. Денисенко, А. О. Мельник, Л. В. Зінорук. // Ефективна економіка. - 2019. - № 11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2019_11_13 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Денисенко М. П. Брендинг як чинник підвищення ефективності діяльності підприємства / М. П. Денисенко, А. О. Мельник, Л. В. Зінорук. // Ефективна економіка. - 2019. - № 11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2019_11_13.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |