Наукова періодика України | Ефективна економіка | ||
Шлапак О. А. Застосування концепції маркетинг-менеджменту у діяльності підприємств в інтернет-середовищі / О. А. Шлапак. // Ефективна економіка. - 2017. - № 6. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2017_6_15 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Шлапак О. А. Застосування концепції маркетинг-менеджменту у діяльності підприємств в інтернет-середовищі / О. А. Шлапак. // Ефективна економіка. - 2017. - № 6. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2017_6_15.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |