Наукова періодика України Ефективна економіка


Солнцев С. О. 
Особливості формування іміджу торгової марки освітнього підприємства / С. О. Солнцев, Ю. В. Лопатинська. // Ефективна економіка. - 2017. - № 5. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2017_5_5
  Повний текст PDF - 199.538 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Солнцев С.
  • Лопатинська Ю.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Солнцев С. О. Особливості формування іміджу торгової марки освітнього підприємства / С. О. Солнцев, Ю. В. Лопатинська. // Ефективна економіка. - 2017. - № 5. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2017_5_5.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Солнцев Сергій Олексійович (1958–) (фізико-математичні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського