Наукова періодика України Ефективна економіка


Свічкарь В. А. 
Особливості формування та розвитку бренду у маркетинговій діяльності курортного підприємства / В. А. Свічкарь, Ю. В. Колибельнік. // Ефективна економіка. - 2016. - № 5. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2016_5_11
  Повний текст PDF - 346.233 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Свічкарь В.
  • Колибельнік Ю.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Свічкарь В. А. Особливості формування та розвитку бренду у маркетинговій діяльності курортного підприємства / В. А. Свічкарь, Ю. В. Колибельнік. // Ефективна економіка. - 2016. - № 5. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2016_5_11.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Свічкарь Віталій Анатолійович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського