Наукова періодика України | Ефективна економіка | ||
Демкура Т. В. Формування маркетингових комунікацій в контексті глобальних змін зовнішнього середовища / Т. В. Демкура. // Ефективна економіка. - 2016. - № 11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2016_11_15 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Демкура Т. В. Формування маркетингових комунікацій в контексті глобальних змін зовнішнього середовища / Т. В. Демкура. // Ефективна економіка. - 2016. - № 11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2016_11_15.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |