Наукова періодика України Ефективна економіка


Демкура Т. В. 
Формування маркетингових комунікацій в контексті глобальних змін зовнішнього середовища / Т. В. Демкура. // Ефективна економіка. - 2016. - № 11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2016_11_15
  Повний текст PDF - 358.619 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Демкура Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Демкура Т. В. Формування маркетингових комунікацій в контексті глобальних змін зовнішнього середовища / Т. В. Демкура. // Ефективна економіка. - 2016. - № 11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2016_11_15.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Демкура Тарас Володимирович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського