Наукова періодика України Ефективна економіка


Бугас Н. В. 
Маркетингова стратегія в виробництві і просування хлібобулочної продукції (на прикладі київського регіонального ринку) / Н. В. Бугас, О. Ю. Антоненко. // Ефективна економіка. - 2014. - № 11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2014_11_19
  Повний текст PDF - 158.672 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Бугас Н.
  • Антоненко О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Бугас Н. В. Маркетингова стратегія в виробництві і просування хлібобулочної продукції (на прикладі київського регіонального ринку) / Н. В. Бугас, О. Ю. Антоненко. // Ефективна економіка. - 2014. - № 11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2014_11_19.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Бугас Наталія Валеріївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського