Наукова періодика України | Ефективна економіка | ||
Ткачук Л. М. Ребрендинг як напрям маркетингової стратегії підприємства / Л. М. Ткачук, О. М. Кавуненко. // Ефективна економіка. - 2013. - № 4. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2013_4_82 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ткачук Л. М. Ребрендинг як напрям маркетингової стратегії підприємства / Л. М. Ткачук, О. М. Кавуненко. // Ефективна економіка. - 2013. - № 4. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2013_4_82.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |