Наукова періодика України Ефективна економіка


Ткачук Л. М. 
Ребрендинг як напрям маркетингової стратегії підприємства / Л. М. Ткачук, О. М. Кавуненко. // Ефективна економіка. - 2013. - № 4. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2013_4_82
  Повний текст PDF - 334.005 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Ткачук Л.
  • Кавуненко О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Ткачук Л. М. Ребрендинг як напрям маркетингової стратегії підприємства / Л. М. Ткачук, О. М. Кавуненко. // Ефективна економіка. - 2013. - № 4. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2013_4_82.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Ткачук Людмила Миколаївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського