Наукова періодика України Ефективна економіка


Божко В. М. 
Методика оцінки маркетингового потенціалу підприємства / В. М. Божко. // Ефективна економіка. - 2013. - № 3. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2013_3_44
  Повний текст PDF - 171.946 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Божко В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Божко В. М. Методика оцінки маркетингового потенціалу підприємства / В. М. Божко. // Ефективна економіка. - 2013. - № 3. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2013_3_44.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського