Наукова періодика України | Ефективна економіка | ||
Абрамович І. А. Формування напрямів та основні завдання маркетингу / І. А. Абрамович. // Ефективна економіка. - 2012. - № 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2012_1_21 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Абрамович І. А. Формування напрямів та основні завдання маркетингу / І. А. Абрамович. // Ефективна економіка. - 2012. - № 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2012_1_21.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |