![]() | Наукова періодика України | ![]() | Ефективна економіка |
Божкова В. В. Теоретико-методичні засади формування оптимальної структури маркетингових комунікацій для просування промислових інновацій / В. В. Божкова. // Ефективна економіка. - 2011. - № 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2011_1_22 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Божкова В. В. Теоретико-методичні засади формування оптимальної структури маркетингових комунікацій для просування промислових інновацій / В. В. Божкова. // Ефективна економіка. - 2011. - № 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2011_1_22.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![]() |
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |