Наукова періодика України Ефективна економіка


Сазонець О. М. 
Концептуальні засади міжнародного маркетингу / О. М. Сазонець, О. І. Бобирь. // Ефективна економіка. - 2010. - № 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2010_2_16
  Повний текст PDF - 381.081 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Сазонець О.
  • Бобирь О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Сазонець О. М. Концептуальні засади міжнародного маркетингу / О. М. Сазонець, О. І. Бобирь. // Ефективна економіка. - 2010. - № 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2010_2_16.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Сазонець Ольга Миколаївна (економічні науки)
  • Бобирь Ольга Іванівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського