Наукова періодика України Естетика і етика педагогічної дії


Вовк М. 
Літературознавча компетентність учителя-філолога у контексті векторів реформування національної філологічної освіти (рецензія на монографію Л. О. Базиль "Розвиток літературознавчої компетентності майбутніх учителів української мови і літератури" (К.: Видавництво НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. – 574 с.)) / М. Вовк // Естетика і етика педагогічної дії. - 2016. - Вип. 13. - С. 206-209. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eepd_2016_13_20
  Повний текст PDF - 676.033 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Вовк М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Вовк М. Літературознавча компетентність учителя-філолога у контексті векторів реформування національної філологічної освіти (рецензія на монографію Л. О. Базиль "Розвиток літературознавчої компетентності майбутніх учителів української мови і літератури" (К.: Видавництво НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. – 574 с.)) / М. Вовк // Естетика і етика педагогічної дії. - 2016. - Вип. 13. - С. 206-209. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eepd_2016_13_20.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Вовк Мирослава Петрівна (філологічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського