Наукова періодика України | Естетика і етика педагогічної дії | ||
Руденченко А. Індивідуально-диференційований підхід до творчого розвитку особистості студентів у процесі етнодизайнерської діяльності / А. Руденченко // Естетика і етика педагогічної дії. - 2016. - Вип. 13. - С. 140-151. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eepd_2016_13_14 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Руденченко А. Індивідуально-диференційований підхід до творчого розвитку особистості студентів у процесі етнодизайнерської діяльності / А. Руденченко // Естетика і етика педагогічної дії. - 2016. - Вип. 13. - С. 140-151. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eepd_2016_13_14.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |