Наукова періодика України Естетика і етика педагогічної дії


Зязюн Л. 
Саморозвиток особистості як пріоритет мотивації індивідуалізованого учіння в освітній системі Франції / Л. Зязюн // Естетика і етика педагогічної дії. - 2011. - Вип. 2. - С. 66-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eepd_2011_2_9
  Повний текст PDF - 245.513 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Зязюн Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Зязюн Л. Саморозвиток особистості як пріоритет мотивації індивідуалізованого учіння в освітній системі Франції / Л. Зязюн // Естетика і етика педагогічної дії. - 2011. - Вип. 2. - С. 66-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eepd_2011_2_9.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Зязюн Лариса Іванівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського