Наукова періодика України | Естетика і етика педагогічної дії | ||
Зязюн Л. Саморозвиток особистості як пріоритет мотивації індивідуалізованого учіння в освітній системі Франції / Л. Зязюн // Естетика і етика педагогічної дії. - 2011. - Вип. 2. - С. 66-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eepd_2011_2_9 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Зязюн Л. Саморозвиток особистості як пріоритет мотивації індивідуалізованого учіння в освітній системі Франції / Л. Зязюн // Естетика і етика педагогічної дії. - 2011. - Вип. 2. - С. 66-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eepd_2011_2_9.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |