Наукова періодика України Економічний вісник університету


Schaefer M. 
Effective tools of digital marketing implementation / M. Schaefer, O. Hetman // Економічний вісник університету. - 2019. - Вип. 41. - С. 67-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvu_2019_41_10
Хоча Інтернет є частиною повсякденного життя, частина населення як і раніше виключена з цифрового світу через брак цифрових навичок і знань. Доступ до цифрових технологій стає дуже важливим, оскільки дозволяє всім безбоязно брати участь в цифровому суспільстві. Ось чому вкрай важливо враховувати широкий спектр сучасних цифрових інструментів (в основному, маркетингових), що сприяють досягненню цілей у професійній і повсякденній діяльності. Основна проблема, яка буде розглянута в ході нашого дослідження, - це узагальнення, обгрунтування та аналіз інструментів цифрового маркетингу для підвищення цифрової грамотності в досягненні певних цілей. Простір сучасної наукової, навчальної та популярної літератури наповнений описом концепцій цифрового маркетингу, їх значення і застосування в сучасному повсякденному житті. Розглянуто роботи американських, британських, китайських, фінських, польських, українських та індійських авторів і практиків, присвячені узагальненню найкращих маркетингових інструментів по всьому світу. Проте, розглянуті практики логічно не завершені для зручності користування. Недосліджені частини загальної проблеми. Основна практична проблема - вибрати правильний інструмент цифрового маркетингу, щоб зосередити увагу на ефективному прийнятті рішень і не витрачати додатковий час і ресурси. Мета дослідження - концентрований опис і кластеризація сучасних інструментів цифрового маркетингу для їх ефективного вибору та застосування на практиці. Основними завданнями, які розв'язуються в нашому дослідженні, є: опис сучасного глобального середовища використання соціальних мереж; дослідження різних видів маркетингових цифрових інструментів та їх ефективності; пошук шляхів найбільш ефективного використання цифрового маркетингу в залежності від ситуації. Досліджуючи широкий спектр інструментів цифрового маркетингу, використано механізми SEO, а також наукові методи аналізу і синтезу, системний підхід для узагальнення та обгрунтування всіх сучасних інструментів маркетингу. Методи цифрової кластеризації і групування використані при побудові таблиці засобів цифрового маркетингу. Проаналізовано статистичні матеріали, що характеризують цифрове середовище. Підкреслено, що 86 % людей у віці від 16 до 55 років використовують соціальні мережі не рідше одного разу на день, а 72 % використовують їх кілька разів на день, що актуалізує розвиток цифрового бізнесу. Охарактеризовано особливості маркетингу в соціальних мережах. Основні інструменти цифрового маркетингу були представлені у вигляді таблиці. Надано систематизацію інструментів цифрового маркетингу і дали чіткі рекомендації щодо їх правильного і ефективного використання. Застосування результатів. Коли бізнес зростає, немає необхідності наймати додатковий штат, накопичуючи поточні витрати, необхідно додавати цифрові програми, які сприятимуть у вирішенні проблем управління. Цифрові інструменти допомагають скласти чіткий цифровий маркетинговий план, що відображає стратегію онлайн-маркетингу та реклами. Мета плану цифрового маркетингу є стимулювання конверсій за допомогою соціальних мереж, контенту і стратегії блогів. Висновки: описано понад 160 інструментів цифрового маркетингу.
  Повний текст PDF - 573.068 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Schaefer M.
  • Hetman O.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Schaefer M. Effective tools of digital marketing implementation / M. Schaefer, O. Hetman // Економічний вісник університету. - 2019. - Вип. 41. - С. 67-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvu_2019_41_10.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського