Наукова періодика України Економічний вісник університету


Студінська Г. Я. 
Бренд голосу як складова системи брендів національної економіки / Г. Я. Студінська // Економічний вісник університету. - 2019. - Вип. 40. - С. 64-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvu_2019_40_10
Предмет дослідження - потенціал брендингу як інструмента економічного розвитку об'єкта брендування, щодо його можливого застосування до нетрадиційних об'єктів. Мета дослідження - аналіз нового об'єкта брендування - "голосу" та визначення його ролі у просуванні національного бренду країни. Практичне впровадження результатів дослідження полягає в розширенні теоретичного обрію теорії брендингу та використання нового об'єкта брендингу - голосу у створенні та просуванні національного бренду країни. Дослідження потребувало використання таких методів як системний підхід - до інтеграції методології наукового пізнання історії розвитку форм бренду; компаративний аналіз - для порівняння функціонального навантаження, що притаманне традиційним і новим формам бренду; кількісна та якісна оцінка бренду; аналіз асоціативного сприйняття щодо голосу як нового об'єкта брендування. Висновки: дослідження теорії бренду має дуже широкі горизонти, оскільки бренд розглядається як системо-утворюючий фактор економічного розвитку об'єкта брендування; бренд залишається самим ефективним інструментом економічного розвитку у всіх його формах, інтегруючи потенціал національної економіки, розкриваючи нові джерела до її економічного зростання та підвищення конкурентоспроможності на світовому ринку; результати дослідження надають змогу констатувати про відкриття нового об'єкта брендування - голосу.
  Повний текст PDF - 750.862 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Студінська Г.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Студінська Г. Я. Бренд голосу як складова системи брендів національної економіки / Г. Я. Студінська // Економічний вісник університету. - 2019. - Вип. 40. - С. 64-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvu_2019_40_10.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Студінська Галина Яківна (1964–) (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського