Наукова періодика України Економічний вісник університету


Студінська Г. Я. 
Роль бренду вищого навчального закладу у формуванні бренд-орієнтованої національної економіки / Г. Я. Студінська // Економічний вісник університету. - 2018. - Вип. 37(1). - С. 50-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvu_2018_37%281%29__9
Простежено формування піраміди бренд-особистостей вищого навчального закладу (ВНЗ) та умови її стійкості. Визначено суть феномену та складові бренду особистості Т. М. Боголіб. Досліджено вплив бренд-персони на формування бренду ВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди". Розглянуто роль бренду у просуванні науки через проведення бренд-подій. Обгрунтовано необхідність підвищення ролі освітніх закладів у формуванні бренд-орієнтованої національної економіки (НЕ). Предмет дослідження - теоретичні та методологічні засади бренд-особистості, бренду освітнього закладу, бренд-події у формуванні бренд-орієнтованої НЕ. Мета роботи - обгрунтування впливу окремих форм бренду (особистості, організації, події) на формування бренд-орієнтованої НЕ. Для досягнення мети було використано: функціональний підхід - для визначення бренду ВНЗ з погляду виконуваних їм функцій; системний підхід - до методології наукового пізнання бренд-орієнтованої НЕ, що надало змогу розкрити інтеграційний потенціал окремих форм бренду; управлінський підхід - до процесу керування брендом в конкретному ВНЗ. Практичне значення одержаних результатів полягає у можливості їх використання для формування брендів інших ВНЗ, а також формування бренд-орієнтованої НЕ в цілому. Висновки: формування бренд-орієнтованої НЕ є еволюційним процесом, що потребує управління з метою підвищення його ефективності. Бренд забезпечує підвищення конкурентоспроможності кожному об'єкту брендування: особистості, події, організації, НЕ в цілому. Брендування є потужним інструментом управління, що потребує перманентного використання, контролю та персональної відповідальності за його імплементацію.
  Повний текст PDF - 769.028 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Студінська Г.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Студінська Г. Я. Роль бренду вищого навчального закладу у формуванні бренд-орієнтованої національної економіки / Г. Я. Студінська // Економічний вісник університету. - 2018. - Вип. 37(1). - С. 50-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvu_2018_37(1)__9.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Студінська Галина Яківна (1964–) (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського