Наукова періодика України | Економічний вісник університету | ||
Тринчук В. В. Страховий плакат як різновид реклами / В. В. Тринчук // Економічний вісник університету. - 2017. - Вип. 35(1). - С. 95-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvu_2017_35%281%29__16 Досліджено комунікаційну політику страхових компаній, зокрема в галузі використання друкованої зовнішньої реклами - плакатів. Мета дослідження - визначення поняття плаката, його різновидів та особливостей використання в галузі страхування наприкінці XIX ст. і протягом XX ст. Застосовано сукупність наукових методів аналізу, синтезу, узагальнення та підходів, у тому числі: системний, порівняльний, історичний, що надало можливість реалізувати концептуальну єдність дослідження. Об'єктом дослідження є страхові плакати компанії Держстрах і страхових товариств за часів Російської імперії. Розглянуто історичні передумови виникнення плакатів, етимологію терміну, основні етапи розвитку плаката як елемента страхової реклами, проблеми класифікації плаката, що є предметом дискусій сучасних науковців. Сформульовано принципи плакату. Виокремлено різновиди страхових плакатів. Проаналізовано особливості рекламних плакатів страховиків дореволюційного та радянського періодів, зокрема відмінні риси рекламних плакатів Держстраху, характерні для різних періодів функціонування компанії на вітчизняному страховому ринку. На підставі проведеного дослідження описано різновид зовнішньої реклами - плакат, як елемент маркетингових комунікацій страховика. Доведено, що історія рекламного плакату бере свій початок з XV ст. з моменту винаходу друкарського верстата. Встановлено, що страховий рекламний плакат є поліграфічно відтвореним зображенням на великому форматі інформації та образів, що сприяють розумінню ролі інституту страхування, позиціонують страховиків та їх страхові продукти. Протягом досліджуваного історичного періоду спостерігалась еволюція мови та стилю рекламних текстів у страхових плакатах. Страхова плакатна реклама активно змінювалась. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Тринчук В. В. Страховий плакат як різновид реклами / В. В. Тринчук // Економічний вісник університету. - 2017. - Вип. 35(1). - С. 95-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvu_2017_35(1)__16.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |