Наукова періодика України Економічний вісник університету


Мірошніченко Д. А. 
Імідж як складова корпоративної культури сучасного вищого навчального закладу / Д. А. Мірошніченко, А. М. Зленко, О. Д. Ісайкіна // Економічний вісник університету. - 2017. - Вип. 34(1). - С. 7-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvu_2017_34%281%29__3
Розвиток конкуренції між навчальними закладами спонукає освітні установи займати активну ринкову позицію, підвищувати якість освітніх послуг, вивчати попит на освітні продукти і потреби ринку праці. Високі вимоги споживачів освітніх послуг, підштовхують керівників вузів до використання інструментів, які сприяють залученню різних груп споживачів. Перед сучасними освітніми установами постає необхідність формування власного іміджу. Ця потреба визначається кількома чинниками: складною демографічною ситуацією; диференціацією та варіативністю системи вищої школи; складністю вибору напрямів і перспектив навчання; потребою освітньої й управлінської практики у формуванні уявлень про навчальний заклад; наявністю досвіду роботи освітніх установ у даній галузі. Предметом дослідження є імідж як складова корпоративної культури вищого навчального закладу на сучасному освітньому ринку. Мета публікації - з'ясування суті поняття, розгляд структури, дослідження основних етапів формування і систематизування теоретичних положень, щодо формування корпоративної культури та іміджу ВНЗ на ринку освітніх послуг. Результати роботи можуть знайти своє практичне застосування під час здійснення комунікації у процесі формування позитивного іміджу між ВНЗ та споживачами освітніх послуг. Формування іміджу - це одночасно процес і функція: моделювання та конструювання, побудова, збереження, моніторинг, захист, корекція, тобто управління. Це особливий комплекс заходів, що сприяє зростанню лояльності з боку клієнтів, залучення нових споживачів, посиленню образу унікальності сучасного університету. Вирішуючи завдання формування іміджу, слід передусім відзначити, що імідж пов'язаний з враженням про університет і з його образом, який може бути позитивним і негативним. Це важлива складова системи управління сучасним ВУЗом, що створює умови для його виживання і розвитку, має на меті змінити у бажаному напрямі поведінку людей, що вимагає застосування спеціальних форм, методів, інструментів, заходів для психологічного, соціального, економічного і управлінського впливу на людей всередині і поза університетом.
  Повний текст PDF - 391.696 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Мірошніченко Д.
  • Зленко А.
  • Ісайкіна О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Мірошніченко Д. А. Імідж як складова корпоративної культури сучасного вищого навчального закладу / Д. А. Мірошніченко, А. М. Зленко, О. Д. Ісайкіна // Економічний вісник університету. - 2017. - Вип. 34(1). - С. 7-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvu_2017_34(1)__3.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського