Наукова періодика України Економічний вісник університету


Студынська Г. Я. 
Формування бренд-простору в умовах глобалізації економіки / Г. Я. Студынська // Економічний вісник університету. - 2017. - Вип. 32(1). - С. 21-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvu_2017_32%281%29__5
  Повний текст PDF - 394.887 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Студынська Г.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Студынська Г. Я. Формування бренд-простору в умовах глобалізації економіки / Г. Я. Студынська // Економічний вісник університету. - 2017. - Вип. 32(1). - С. 21-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvu_2017_32(1)__5.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського