Наукова періодика України Економічний вісник університету


Токарчук В. В. 
Модель оцінки вартості бренду на базі публічних даних компанії / В. В. Токарчук // Економічний вісник університету. - 2016. - Вип. 29(1). - С. 184-190. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvu_2016_29%281%29__24
Предмет дослідження - вартість бренду та вплив основних факторів діяльності (публічних даних) на оцінку вартості бренду. Мета роботи - побудова моделі залежності вартості бренду від основних фінансових показників діяльності компанії. Проведене дослідження базується на використанні загальнонаукових методів, економіко-статистичних методів, економетричних методів та моделей, зокрема методів лонгітюдних даних. Результати роботи полягають у тому, що досліджено та виявлено головні недоліки у стандартних підходах до оцінки вартості бренду. Як альтернативний підхід, доведено необхідність застосування сучасного економетричного інструментарію при оцінюванні вартості бренду. Побудовано економетричну модель залежності вартості бренду від основних публічних показників діяльності компаній. Виявлено групи факторів, які прямо та обернено впливають на вартість бренду. Одержані результати сприятимуть розробці моделей та методів у сфері оцінки вартості брендів на базі публічних даних компаній. Висновки: ігнорування основного масиву публічних даних на вході будь-якої моделі оцінки вартості бренду створює, на наш погляд, підстави для її критики. Підтверджено існуючу точку зору щодо того, що вартість бренду є повноцінним фінансовим показником поряд з іншими публічними фінансовими показниками. Як показали результати емпіричних розрахунків на основі розробленої економетричної моделі, вартість бренду найбільше залежить від ринкової вартості компанії, а також має сильну залежність від її виручки.
  Повний текст PDF - 1.001 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Токарчук В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Токарчук В. В. Модель оцінки вартості бренду на базі публічних даних компанії / В. В. Токарчук // Економічний вісник університету. - 2016. - Вип. 29(1). - С. 184-190. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvu_2016_29(1)__24.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Токарчук Віктор Васильович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського