Наукова періодика України Економічний вісник університету


Студінська Г. Я. 
Бренд як індикатор диспропорції регіонального розвитку / Г. Я. Студінська // Економічний вісник університету. - 2016. - Вип. 29(1). - С. 169-176. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvu_2016_29%281%29__22
Світовий досвід брендування територіальних формувань у масштабах країни та перші кроки України в цьому напрямку підтверджують історичну спроможність та ефективність бренда в якості формату управління національним господарством. Дослідження доводять залежність національного бренда від загального рівня соціально-економічного розвитку країни, який, в свою чергу, визначається сумарним економічним потенціалом окремих регіонів, що дозволяє використовувати показник брендованості регіонів у якості індикатора диспропорції їх розвитку. Предмет дослідження - інтеграційні властивості бренда, що характеризують диспропорції економічного розвитку окремих регіонів України та країн Євросоюзу. Мета роботи - обгрунтування показника брендованості території у якості індикатора рівня економічного розвитку регіону. У процесі дослідження використовувались принцип системності загального зв'язку, ситуаційний підхід до розгляду бренда, як інструменту вирішення комплексу соціально-економічних, екологічних та політичних проблем окремих регіонів. Практичне значення одержаних результатів полягає у використанні показника брендованості території для оцінки рівня диспропорції розвитку окремих регіонів, подолання якого можливе у бренд-орієнтованому форматі національної економіки. Висновки: показник брендованості території є інтеграційним індикатором, що характеризує рівень соціально-економічного розвитку цієї території. Бренд-орієнтований формат розвитку регіональної та національної економіки є оптимальним при умові об'єднання зусиль уряду, приватного підприємництва та громадськості.
  Повний текст PDF - 383.659 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Студінська Г.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Студінська Г. Я. Бренд як індикатор диспропорції регіонального розвитку / Г. Я. Студінська // Економічний вісник університету. - 2016. - Вип. 29(1). - С. 169-176. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvu_2016_29(1)__22.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Студінська Галина Яківна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     

       Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського