Наукова періодика України Економічний вісник Донбасу


Жуков С. А. 
Формування системи оцінки ефективності промислового маркетингу на підприємстві / С. А. Жуков // Економічний вісник Донбасу. - 2017. - № 1. - С. 89-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvd_2017_1_14
Обгрунтовано, що без маркетингової складової в діяльності промислових підприємств неможливо досягти успіху в умовах ринкової економіки. Встановлено, що для оцінки ефективності промислового маркетингу на підприємстві потрібно володіти дієвою системою її визначення та оцінки. Розроблено факторну схему впливу складових промислового маркетингу на показники обсяги продажу та прибуток, тобто результативність підприємства. Запропоновано створення Центру промислового маркетингу з метою підвищення результативності й ефективності господарської діяльності промислових підприємств на основі маркетингового інструментарію.
  Повний текст PDF - 1.02 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Жуков С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Жуков С. А. Формування системи оцінки ефективності промислового маркетингу на підприємстві / С. А. Жуков // Економічний вісник Донбасу. - 2017. - № 1. - С. 89-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvd_2017_1_14.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Жуков Святослав Августович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського