Наукова періодика України | Економічний вісник Донбасу | ||
Мальчик М. В. Сутність і концепція екологічного маркетингу муніципального утворення (міста) / М. В. Мальчик, О. В. Мартинюк // Економічний вісник Донбасу. - 2017. - № 1. - С. 77-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvd_2017_1_12 Викладено сутність екологічного маркетингу міста, процес формування. Представлено алгоритм екологічного маркетингу на підприємстві. Визначено стратегії екологічного маркетингу міста. Наведено концепцію екологічного маркетингу міста. Здійснено ідентифікацію стану сталого розвитку залізничного транспорту України з позицій економічної безпеки з використанням сучасного методу інтегрального оцінювання рівня безпеки. Визначено стратегічні орієнтири досягнення сталого розвитку за допомогою адаптивних методів регулювання з теорії управління. Запропоновано сценарії сталого розвитку та визначено стратегічні величини ключових показників залізничного транспорту до 2020 р. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Мальчик М. В. Сутність і концепція екологічного маркетингу муніципального утворення (міста) / М. В. Мальчик, О. В. Мартинюк // Економічний вісник Донбасу. - 2017. - № 1. - С. 77-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvd_2017_1_12.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |