Наукова періодика України | Економічний вісник Донбасу | ||
Єфременко В. В. Необхідність стандартів недискримінаційної реклами в Україні / В. В. Єфременко, В. В. Гордієнко // Економічний вісник Донбасу. - 2016. - № 3. - С. 177-182. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvd_2016_3_26 Розглянуто необхідність стандартів недискримінаційної реклами за ознакою статі, історія виникнення поняття "сексизм"; визначено складові поняття "гендер" та гендерних стереотипів, особливості використання стереотипів у рекламі; обгрунтовано необхідність коректності та етичності реклами на соціальному рівні; розглянуто нормативну базу рекламної діяльності та функції рекламного саморегулювання. Доведено, що стандарти недискримінаційної реклами за ознакою статі можуть сприяти саморегу люванню у фаховому середовищі рекламістів та маркетологів, гармонізації соціоекономічних відносин у суспільстві шляхом запобігання дискримінації. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Єфременко В. В. Необхідність стандартів недискримінаційної реклами в Україні / В. В. Єфременко, В. В. Гордієнко // Економічний вісник Донбасу. - 2016. - № 3. - С. 177-182. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvd_2016_3_26.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |