Наукова періодика України Економічний вісник Донбасу


Гамова І. В. 
Основні функції управління маркетингом підприємств у сфері електронної торгівлі / І. В. Гамова // Економічний вісник Донбасу. - 2014. - № 3. - С. 88-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvd_2014_3_16
Наведено основні функції управління маркетингом підприємств у сфері електронної торгівлі, специфічні особливості застосування функцій управління маркетингом підприємств у сфері електронної торгівлі, запропоновано класифікацію маркетингового плану, маркетингового контролю, організації маркетингу, маркетингового мотивування, інформаційного забезпечення маркетингу у сфері електронної торгівлі.
  Повний текст PDF - 355.114 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Гамова І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Гамова І. В. Основні функції управління маркетингом підприємств у сфері електронної торгівлі / І. В. Гамова // Економічний вісник Донбасу. - 2014. - № 3. - С. 88-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvd_2014_3_16.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Гамова Ірина В'ячеславівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського