Наукова періодика України | Економічний вісник Донбасу | ||
Наумова О. Е. Підвищення ролі маркетингових інформаційних систем при забезпеченні ефективного управління маркетингом підприємства / О. Е. Наумова // Економічний вісник Донбасу. - 2013. - № 2. - С. 129-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvd_2013_2_23 Визначено роль маркетингових інформаційних систем (МІС) під час забезпечення ефективного управління маркетингом підприємства. Запропоновано уточнене визначення терміну "маркегингова інформаційна система". Проаналізовано перешкоди під час впровадженя МІС на підприємстві. Охарактеризовано напрями застосування МІС для виконання маркетингових функцій та визначено переваги від впровадження МІС на підприємстві. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Наумова О. Е. Підвищення ролі маркетингових інформаційних систем при забезпеченні ефективного управління маркетингом підприємства / О. Е. Наумова // Економічний вісник Донбасу. - 2013. - № 2. - С. 129-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvd_2013_2_23.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |