Наукова періодика України Економічний вісник Донбасу


Наумова О. Е. 
Підвищення ролі маркетингових інформаційних систем при забезпеченні ефективного управління маркетингом підприємства / О. Е. Наумова // Економічний вісник Донбасу. - 2013. - № 2. - С. 129-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvd_2013_2_23
Визначено роль маркетингових інформаційних систем (МІС) під час забезпечення ефективного управління маркетингом підприємства. Запропоновано уточнене визначення терміну "маркегингова інформаційна система". Проаналізовано перешкоди під час впровадженя МІС на підприємстві. Охарактеризовано напрями застосування МІС для виконання маркетингових функцій та визначено переваги від впровадження МІС на підприємстві.
  Повний текст PDF - 177.329 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Наумова О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Наумова О. Е. Підвищення ролі маркетингових інформаційних систем при забезпеченні ефективного управління маркетингом підприємства / О. Е. Наумова // Економічний вісник Донбасу. - 2013. - № 2. - С. 129-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvd_2013_2_23.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Наумова Олена Едуардівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського