Наукова періодика України Економіка та управління АПК


Четверик О. В. 
Формування комплексів маркетингу для основної та побічної продукції підприємств бурякоцукрового підкомплексу / О. В. Четверик // Економіка та управління АПК. - 2015. - № 1. - С. 96-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecupapk_2015_1_23
  Повний текст PDF - 316.55 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Четверик О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Четверик О. В. Формування комплексів маркетингу для основної та побічної продукції підприємств бурякоцукрового підкомплексу / О. В. Четверик // Економіка та управління АПК. - 2015. - № 1. - С. 96-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecupapk_2015_1_23.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського