Наукова періодика України | Економіка та управління АПК | ||
Хоменко О. М. Організаційно-економічні засади формування маркетингової діяльності вищих навчальних закладів аграрної освіти / О. М. Хоменко // Економіка та управління АПК. - 2012. - Вип. 8. - С. 38-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecupapk_2012_8_9 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Хоменко О. М. Організаційно-економічні засади формування маркетингової діяльності вищих навчальних закладів аграрної освіти / О. М. Хоменко // Економіка та управління АПК. - 2012. - Вип. 8. - С. 38-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecupapk_2012_8_9. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |