Наукова періодика України | Економіка розвитку | ||
Васюткіна Н. В. Комплексний підхід до визначення складових частин екологічного маркетингу в системі управління сталим розвитком підприємства / Н. В. Васюткіна, М. О. Зуй // Економіка розвитку. - 2017. - № 1. - С. 68-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecro_2017_1_10 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Васюткіна Н. В. Комплексний підхід до визначення складових частин екологічного маркетингу в системі управління сталим розвитком підприємства / Н. В. Васюткіна, М. О. Зуй // Економіка розвитку. - 2017. - № 1. - С. 68-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecro_2017_1_10.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |