Наукова періодика України | Економіка розвитку | ||
Пилипенко А. А. Вибір конкурентоспроможної форми маркетингового управління як складової організації стратегічного менеджменту підприємств та інтегрованих структур бізнесу / А. А. Пилипенко, К. М. Березовський // Економіка розвитку. - 2014. - № 2. - С. 82-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecro_2014_2_17 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Пилипенко А. А. Вибір конкурентоспроможної форми маркетингового управління як складової організації стратегічного менеджменту підприємств та інтегрованих структур бізнесу / А. А. Пилипенко, К. М. Березовський // Економіка розвитку. - 2014. - № 2. - С. 82-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecro_2014_2_17.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |