Наукова періодика України | Економіка розвитку | ||
Зима О. Г. Роль виставкової діяльності у просуванні туристичного продукту / О. Г. Зима, О. Ю. Шейко // Економіка розвитку. - 2009. - № 2. - С. 106-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecro_2009_2_35 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Зима О. Г. Роль виставкової діяльності у просуванні туристичного продукту / О. Г. Зима, О. Ю. Шейко // Економіка розвитку. - 2009. - № 2. - С. 106-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecro_2009_2_35.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |