Наукова періодика України Економічний простір


Разінькова М. Ю. 
Інтернет-брендинг як фактор конкурентоспроможності туристичних підприємств / М. Ю. Разінькова, Н. О. Небаба // Економічний простір. - 2019. - № 143. - С. 173-182. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2019_143_16
  Повний текст PDF - 666.784 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Разінькова М.
  • Небаба Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Разінькова М. Ю. Інтернет-брендинг як фактор конкурентоспроможності туристичних підприємств / М. Ю. Разінькова, Н. О. Небаба // Економічний простір. - 2019. - № 143. - С. 173-182. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2019_143_16.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Небаба Наталія Олександрівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського