Наукова періодика України | Економічний простір | ||
Разінькова М. Ю. Інтернет-брендинг як фактор конкурентоспроможності туристичних підприємств / М. Ю. Разінькова, Н. О. Небаба // Економічний простір. - 2019. - № 143. - С. 173-182. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2019_143_16 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Разінькова М. Ю. Інтернет-брендинг як фактор конкурентоспроможності туристичних підприємств / М. Ю. Разінькова, Н. О. Небаба // Економічний простір. - 2019. - № 143. - С. 173-182. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2019_143_16.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |