Наукова періодика України Економічний простір


Хамініч С. Ю. 
Маркетингова комунікаційна політика як складова маркетингової діяльності підприємств / С. Ю. Хамініч, К. В. Мартиросова, П. М. Сокол // Економічний простір. - 2016. - № 107. - С. 250-259. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2016_107_26
  Повний текст PDF - 193.918 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Хамініч С.
  • Мартиросова К.
  • Сокол П.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Хамініч С. Ю. Маркетингова комунікаційна політика як складова маркетингової діяльності підприємств / С. Ю. Хамініч, К. В. Мартиросова, П. М. Сокол // Економічний простір. - 2016. - № 107. - С. 250-259. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2016_107_26.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Хамініч Світлана Юріївна (економічні науки)
  • Сокол Поліна Миколаївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського