Наукова періодика України Економічний простір


Тімар І. В. 
Особливості формування моделі іміджу підприємства сфери готельних послуг / І. В. Тімар // Економічний простір. - 2016. - № 106. - С. 209-219. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2016_106_22
  Повний текст PDF - 264.519 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Тімар І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Тімар І. В. Особливості формування моделі іміджу підприємства сфери готельних послуг / І. В. Тімар // Економічний простір. - 2016. - № 106. - С. 209-219. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2016_106_22.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Тімар Інна Валентинівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського