Наукова періодика України | Економічний простір | ||
Тімар І. В. Особливості формування моделі іміджу підприємства сфери готельних послуг / І. В. Тімар // Економічний простір. - 2016. - № 106. - С. 209-219. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2016_106_22 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Тімар І. В. Особливості формування моделі іміджу підприємства сфери готельних послуг / І. В. Тімар // Економічний простір. - 2016. - № 106. - С. 209-219. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2016_106_22.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |