Наукова періодика України Економічний простір


Чала В. С. 
Брендінг як інструмент креативного розвитку мегаполісів в сучасній глобальній економіці / В. С. Чала // Економічний простір. - 2016. - № 105. - С. 23-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2016_105_5
  Повний текст PDF - 309.605 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Чала В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Чала В. С. Брендінг як інструмент креативного розвитку мегаполісів в сучасній глобальній економіці / В. С. Чала // Економічний простір. - 2016. - № 105. - С. 23-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2016_105_5.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Чала Вероніка Сергіївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського