Наукова періодика України | Економічний простір | ||
Чала В. С. Брендінг як інструмент креативного розвитку мегаполісів в сучасній глобальній економіці / В. С. Чала // Економічний простір. - 2016. - № 105. - С. 23-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2016_105_5 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Чала В. С. Брендінг як інструмент креативного розвитку мегаполісів в сучасній глобальній економіці / В. С. Чала // Економічний простір. - 2016. - № 105. - С. 23-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2016_105_5.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |