Наукова періодика України | Економічний простір | ||
Тараненко І. В. Інноваційний маркетинг як інструмент забезпечення конкурентоспроможності в умовах глобалізації / І. В. Тараненко // Економічний простір. - 2015. - № 94. - С. 49-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2015_94_7 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Тараненко І. В. Інноваційний маркетинг як інструмент забезпечення конкурентоспроможності в умовах глобалізації / І. В. Тараненко // Економічний простір. - 2015. - № 94. - С. 49-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2015_94_7.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |