Наукова періодика України | Економічний простір | ||
Поклонська Л. С. Вплив факторів на формування рекламної стратегії продукції виробничо-технічного призначення / Л. С. Поклонська // Економічний простір. - 2015. - № 101. - С. 225-232. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2015_101_23 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Поклонська Л. С. Вплив факторів на формування рекламної стратегії продукції виробничо-технічного призначення / Л. С. Поклонська // Економічний простір. - 2015. - № 101. - С. 225-232. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2015_101_23. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |