Наукова періодика України | Економічний простір | ||
Іксарова Н. О. Особливості формування системи маркетингового управління на підприємствах будівельного комплексу на етапі посткризового розвитку / Н. О. Іксарова // Економічний простір. - 2014. - № 84. - С. 149-156. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2014_84_17 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Іксарова Н. О. Особливості формування системи маркетингового управління на підприємствах будівельного комплексу на етапі посткризового розвитку / Н. О. Іксарова // Економічний простір. - 2014. - № 84. - С. 149-156. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2014_84_17.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |