Наукова періодика України | Економічний простір | ||
Геліч Н. В. Брендинг як технологія завоювання цільового сегменту ринку (на прикладі компанії APPLE) / Н. В. Геліч, М. В. Кучерук // Економічний простір. - 2012. - № 67. - С. 242-247. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2012_67_30 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Геліч Н. В. Брендинг як технологія завоювання цільового сегменту ринку (на прикладі компанії APPLE) / Н. В. Геліч, М. В. Кучерук // Економічний простір. - 2012. - № 67. - С. 242-247. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2012_67_30.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |