Наукова періодика України Економічний простір


Геліч Н. В. 
Брендинг як технологія завоювання цільового сегменту ринку (на прикладі компанії APPLE) / Н. В. Геліч, М. В. Кучерук // Економічний простір. - 2012. - № 67. - С. 242-247. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2012_67_30
  Повний текст PDF - 198.599 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Геліч Н.
  • Кучерук М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Геліч Н. В. Брендинг як технологія завоювання цільового сегменту ринку (на прикладі компанії APPLE) / Н. В. Геліч, М. В. Кучерук // Економічний простір. - 2012. - № 67. - С. 242-247. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2012_67_30.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Геліч Наталія Вадимівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського