Наукова періодика України | Економіка і управління | ||
Петровська С. В. Маркетингові інструменти при антикризовому управлінні / С. В. Петровська, О. Й. Дудка // Економіка і управління. - 2019. - № 1. - С. 78-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econupr_2019_1_13 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Петровська С. В. Маркетингові інструменти при антикризовому управлінні / С. В. Петровська, О. Й. Дудка // Економіка і управління. - 2019. - № 1. - С. 78-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econupr_2019_1_13.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |